יש לי חלום!

 





אני רוצה להזמין אתכם איתי לישיבה קטנה בשכונת בית וגן, ירושלים לפני מספר שנים.

אם תסתכלו חזק על השולחן הקדמי, בספסל הראשון מימין.

תראו בחור יושב וחושב, כל כך חזק שהוא מזיע כולו.

אחרי כמה דקות הוא מוציא דף ועט, ורושם משהו.

שלש מילים, לרוחב הדף, בגדול.

הבחור הזה הוא אני!

על הדף היה כתוב "רק ADHD יכול "

למפרע מסתבר, שהמשפט הזה שינה את פניו של העולם.

יש לי חלום, שביום מן הימים כל אותם בעלי ADHD יבינו את ערך האוצר שיש להם בידיים.

בינינו מסתובבים להם אלפי אנשים מדוכדכים על גורלם שזכו להיות בעלי הפרעת קשב וריכוז.

אבל לא כך הם פני הדברים, האנשים הללו שמסתובבים בינינו הם פצצת פוטנציאל!

כל אחד ואחת ממנו יכולים להיות אלה הבאים שישנו את פני ההיסטוריה אם רק יתחילו להבין שאין הם מוגבלים אם כי הם מצוידים בכוחות על.

אני לא מזכיר כאן את שמותם של כל אלה בהיסטוריה שהצליחו והיום הם מככבים בכל מקום, לא מפני שאיני מכיר כאלה אלא מפני שברגע שרק אנשים יבינו את זה הם יהיו כל כך רבים עד שאי אפשר למנותם!

אם תראה ביום מן הימים אדם שמדבר בטלפון תוך כדי נסיעה באופניים אגב קריאת ספר, דעו לכם שגם הוא זכה להמנות על בעלי הכשרונות המיוחדים הללו.


אמנם איני ממעיט חס וחלילה בהתמודדויות הרבות שאנו מתמודדים איתן כבעלי הפרעת קשב וריכוז אך האנרגיות הרבות שיש לנו לבצע כל משימה עד הסוף והאפשרות שלנו להיות כל כך אכפתיים וקשובים לסביבה ולעולם לא לשעמם את מי שסביבנו היא מתנה גדולה

יום אחד יבוא, וכולנו נכיר בזה, אנשים ילכו ממומחה למשנהו בחיפוש אחר תואר הכבוד הזה, ובצדק

יש לי חלום!

חזקי.ט

אני שמח שהגעתם למקום הנכון , כאן תוכלו לקרוא את מיטב יצירות הספרות העכשוויות. העמיקו הייטב במילות ודעו שאין מילה ללא משמעות.

חדש יותר ישן יותר