יש לך כישרון? תבזבז אותו!


 


- אפשר לדבר אתך לרגע?


- בשמחה, עכשיו?



- בוא רגע לצד, עדיף שזה יהיה בארבע עניים.



- הנה, פה יש פינה טובה לשבת.



- אני קצת סקרן, תתחיל ישר עם הנושא.



- אוקיי, המושא הוא אתה.



- אני?



- כן!



- טוב, תתחיל.



- אתה בטח יודע, כנראה שכבר אמרו לך פעם, אתה מאד כשרוני.



- כן, שמעתי על זה פעם.



- אבל,



- מה אבל?



- אבל חבל!



- מה חבל?



- אתה לא מנצל את הכישרון שלך מספיק.



- כן, גם על זה שמעתי פעם...



- ומה אתה חושב בנושא?



- אתה צודק ב 100% אבל גם טועה...



- עכשיו אני ממש סקרן!



- אני אסביר, אמנם זה נכון שיש לי שכל מהיר, אבל !



- מה אבל?



- אבל חבל!



- תסביר.



- אמנם בורכתי במתנות שמים רבות, ואפילו חלק מהם השגתי תוך עמל אבל זה לא העניין. ובזה, דרך אגב, אתה צודק ב 100% אבל לעומת זאת גם יש בך תכונות שאני ממש מקנא בך בזכותם.



- אתה? מקנא? בי? תמיד הסתכלתי עליך בקנאה אבל לא חלמתי שאתה יכול לקנא בי, חוצמיזה אני בחור הכי סטנדרט שיש אז אולי תסביר לי במה אתה בדיוק מקנא.



- בדיוק בזה.



- במה?



- בזה שאתה סטנדרט, שמעתי פעם משפט שמסביר את זה מצויין " לא פשוט להיות פשוט" הוא אומר.



- אתה שוב לא ברור, מה כבר יש לקנא בי על זה שאני רגיל.



- אני מייד מסביר, חשבת פעם על זה שאתה יכול לשבת כל הסדר ברצף על המקום בלי שתקפוץ לך פתאום איזו הברקה על דרך חדשה לפתור איזו בעיה בפיזיקה, או שסתם יתפוס לך את העיניים איזה יתוש מציק או כל הסחת דעת אחרת. יותר מזה, אתה גם יכול לשבת שעה שלימה בשיעור בלי שיהיו לך קוצים.



- וואו, את האמת - אף פעם עדיין לא אמרתי על זה תודה לאבא שבשמים אבל איך זה קשור?



- מה זאת אומרת איך זה קשור? הכי קשור שיש, אני, לא מסוגל לשבת במקום בשקט ולהתרכז בדבר אחד. תמיד הראש שלי קופץ בין מליון דברים. וגם אם אתה רואה אותי מוסר מערכה של ארבע עמודים שמקיפה את כל הסוגיא עם איזה מהלך חדש, זה עדיין לא אומר שישבתי והמצאתי את כולה ברצף, חיבורים גדולים תמיד באים לי בשביבים שביבים. אפשר לומר שהחיים שלי הם רצף של קטעים לא קשורים. נראה אותך מקשר אותם יחד ליחידה אחת...



- אף פעם לא חשבתי על זה, תמיד ראיתי אותך ככישרון מבוזבז, אבל אף פעם לא חשבתי על זה שיש לך מלא נסיונות אחרים.



- תדע, שמנסיון של הרבה אנשים - אין כזה דבר מי שקל לו הדרך ואם מדי קל לך זה סימן שאתה לא בדרך הנכונה. חבר שלי פעם אמר את זה במשפט אחד שמבטא את זה נפלא וגם מעלה חיוך על השפתיים "החיים הם כמו אופניים, אם זה וורוד - זה לא שלך"



- אתה כל כך צודק. אני באמת צריך לשנות את כיוון המחשבה שלי על אנשים אחרים.



- אני בטוח שמהיום תדע לא לקנא באף אחד, אתה לעולם לא תוכל לדעת מה כוללת החבילה של השני.



- תודה לך על השיחה הזאת, היא תרמה לי המון.



- תודה לך, אתה הוא זה שיזם אותה, אז הקרדיט מגיע לך. ואני בטוח שתעביר הלאה את הדברים לכל מי שזה יוכל לעזור לו, לילה טוב.



- לילה טוב, נהיה בקשר.

חזקי.ט

אני שמח שהגעתם למקום הנכון , כאן תוכלו לקרוא את מיטב יצירות הספרות העכשוויות. העמיקו הייטב במילות ודעו שאין מילה ללא משמעות.

3 תגובות

חדש יותר ישן יותר