בזמנים כמו עכשיו.




שלש חודשים אחרי ה 7.10 שיר שנכתב אז
על המצב.





אבא,
בזמנים כמו עכשיו בא לי לבכות

אבא,
בזמנים כמו עכשיו יורדים לי דמעות.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו אין עוד קולות.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו מרגיש שאין עולם.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו הכל נעלם.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו כבר אין על מי לסמוך.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו מרגיש במבוך.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו רק אתה איתי.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו מרגיש אותך, רואה אותך כאן לידי.

אבא,
   אבל קשה להאמין עם הרוגים לידי.

אבא,
   בורח אליך כי רק אתה שומע.

אבא,
   מרגיש שאתה אוהב אותי גם כשאיש לא יודע.

אבא,
    אני מרים ידים.

אבא,
   ידים של משה לא עושות מלחמה.

אבא,
בזמנים כמו עכשיו זה רק אתה, אתה לבדך.

חזקי.ט

אני שמח שהגעתם למקום הנכון , כאן תוכלו לקרוא את מיטב יצירות הספרות העכשוויות. העמיקו הייטב במילות ודעו שאין מילה ללא משמעות.

1 תגובות

חדש יותר ישן יותר